Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2024 on julkaistu

Lukujärjestykset syyslukukaudelle 2024 on nyt julkaistu opinto-oppaalla ja Tuudossa. Myös toteutukset koko lukuvuodelle 2024–2025 on julkaistu. Aikatauluihin voi vielä tulla muutoksia.
People making a star with their hands and light, seen from below

Lukuvuoden lukujärjestykset julkaistaan kahdessa vaiheessa. Kevätlukukauden 2025 lukujärjestykset julkaistaan 1.11.2024.

Opinto-oppaasta löytyvät lukuvuoden 2024–2025 koulutusten, opetussuunnitelmien ja opintojaksojen kuvaukset ja niiden toteutusten ajat ja paikat.

Mikäli Tuudossa näkyy jokin asia virheellisesti, ota yhteyttä oman tiedekuntasi koulutuksen lähipalveluihin tiedon korjaamiseksi Peppiin, jotta tiedot näkyvät myös Tuudossa oikein.

Opetukseen ilmoittautuminen

Tee lukuvuoden 2024–2025 opetukseen ilmoittautuminen toteutusten ilmoittautumisaikojen puitteissa, pääsääntöisesti aikaisintaan 1.8.2024 alkaen. Voit ilmoittautua toteutuksille Pepissä ja Tuudossa. Osa opettajista hyväksyy toteutuksen ilmoittautumiset vasta ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, joten odotathan rauhassa oman ilmoittautumisesi hyväksyntää. Muista varmistaa, että ilmoittaudut toteutukselle oikealla opiskeluoikeusnumerolla.

Ohjeita Pepin käyttöön löydät Opiskelijan Pepistä.

Viimeksi päivitetty: 30.4.2024