Väitöskirjan loppuvaihe ja kesän 2024 aikataulut

Huomioi kesäkuukausien vaikutus väitöskirjan loppuvaiheen aikatauluihin!

Esitarkastajien nimeämisesitys tulee jättää Eforms-palveluun viimeistään 17.6.2024, jos esitarkastus halutaan aloittaa heinäkuussa.

Jos väitöstilaisuus järjestetään aiemmin kuin 14.8., väittelijän tulisi täyttää väitöslomake 1.7. mennessä.

Heinä-elokuussa väittelevien on toimitettava materiaali Actan julkaisupalveluihin viimeistään 1.6. Katso Actan tiedote täältä.

Väittelylupia ja väitöskirjojen hyväksymisiä käsitellään tohtoriohjelmatoimikuntien kokouksissa kesäkuussa ja elokuussa (katso kokousaikataulut tohtoriohjelmatoimikunnan sivulta). Tohtorintutkinnon valmistumispäivät voit tarkistaa täältä.

Heinäkuun aikana esitarkastuslausuntojen toimittamisessa ja viestinnässä tutkijakoulun palvelupisteellä (uniogs(at)oulu.fi) on tavanomaista pidempi viive.

Löydät ohjeet väitöskirjan loppuvaiheeseen tutkijakoulun sivulta!

Viimeksi päivitetty: 30.4.2024